Denna ring fick jag ärva efter min

2591659be3a8711a77b995504f4a51dd.png

Denna ring fick jag ärva efter min älskade morfar då han gick bort. Han har själv svarvat den i stål. Den har ett otroligt stort emotionellt värde och jag känner mig stolt över att på mitt pekfinger bära en ring som finaste morfar burit på sitt lillfinger! Jag har tänkt mycket på morfar på sistone, kanske för att det börjar dra ihop sig till att vara 5 år sen? Till årsdagen har jag köpt en sak som jag och Leon ska lägga på graven - något mer bestående än blommor som vissnar, förmultnar och dör.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilket sammanträffande att du också sitter i sådana tankar, för just idag för fem år sedan dog min älskade farfar, som alltid varit min stora favorit... Tyvärr blir det inte alltför ofta jag får möjlighet att åka till hans grav, desto mer blir det stunder man sitter och minns på.

Hoppas att det blir riktigt fint på din morfars grav.

2009-08-05 @ 14:43:42
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Cissi: Men du, vilket sammanträffande!



Jag hoppas det jag med! :)

2009-08-06 @ 08:31:30
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0