Helg igen

Nu är det fredag och dags för helg igen! Vi har, som vanligt tack och lov, en riktig myshelg framför oss!

Idag är det mulet och grått i byn så Johan är ute och snickrar. Leon sover en liiiten tupplur och efter lunchen ska jag bege mig in till stan för att handla på bästa Grön Gåva och plocka med mig mer äpplen!
Ikväll blir det Kristallen-galan på SVT 1, lite choklad och kanske ett glas vitt. Fredagsmys!

Imorgon kommer en fin-fin vän som jag lärde känna då vi gick på babymassage i våras med sin familj hit på besök på dagen, och på eftermiddagen kommer Johans mamma och pappa hit på middag!

På söndag ska vi åka in till stan och få träffa en liten tjej, M, som endast är 1 ½ vecka. Spännande värre! Har såklart laddat med eko-present! :)

Hoppas ni får en lika fin helg!

Kramalin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0