Pilates

Fick en mailfråga av en läsare som undrade kring Pilates och vad/hur jag gör. Jag köpte för flera år sedan Mari Windosor's Pilates via TV Shop och är jättenöjd med det! En DVD-box med tre skivor; en instruktions-DVD, ett 20-minuterspass och ett 60-minuterspass.

Se hela bilden Bild lånad härifrån.

Här hittar man det jag har, jag har dock inte Sculpting circle eller deras Fitness-matta då det är typ 4 år sedan jag köpte mitt kit. Jag har en gammal yogamatta som jag använder, har man ingen och vill köpa så finns det fina ekologiska sådana hos Vattumannen!

Yogamatta : MOSSGRÖN - Elements eko-sticky mat Bild lånad härifrån.

Elements eko yogamatta är gjord i PER-material. PER är en standard, certifierad av Oeko-tex som ekovänlig.

Hoppas detta var till någon hjälp? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0