Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Hyfsat jul-taggad! :P
Gjort: Eldat och myst! Njutit av friden. :)
Gör: Förbereder dagens och morgondagens inlägg, ty imorgon tar jag långledigt över juldagarna. Åter måndag 28e.
Planer: Mysa & leka på förmiddagen och på eftermiddagen kommer Pucca-syster upp så då blir det mer mysa & leka! :D Ikväll blir det Tillmans KRAV-glögg från Grön Gåva och mera Jul med Ernst!



Bild lånad härifrån.

Bästa: Att mina tatueringar läker så fint!
I behov av förändring: Våra dragiga gamla handblåsta originalfönster. Brr! Ska åtgärdas med Ernsts "dragkorvar" nu i mellandagarna. Har vitt eko-tyg i en låda som jag ska färga med té för att få det lätt gulnat och gammal handknypplad spets som ska få piffa till dem. :D
Leon : Vaknade inget inatt så nu är kanske dröm-perioden över för denna gång? I lördags då han skulle somna på morfars säng ville han inte somna själv så jag fick lägga mig hos honom. Han har aldrig, under 14 månaders liv, velat att man ska vara hos honom då han ska sova så gissa hur mysigt jag tyckte det var? ♥ Han somnade dock i sin säng igår utan problem så han hade inte lagt sig till men någon "ovana" utan kände sig väl inte tillräckligt trygg i någon annans säng.
Väder: Det snöar och är - 10 grader. Snö ända fram till jul, när var det så sist?

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0