Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Lagom små-seg efter helgen. Känns som luddigt mys i magen! :)
Gjort: Eldat, tagit fram ingredienser till middagen, läst ikapp lite bloggar och svarat på de flesta av era kommentarer (att säga "detsamma" på era god jul känns lite passé nu så de lät jag bli).
Gör: Blogar, förbereder veckans inlägg och njuter av tystnaden.
Planer: Idag blir det en lugn dag då min ena ljumske är lite små-skev så jag haltar lätt. Ska komma ikapp lite med vardagsbestyren medan J jobbar (ryckte in en dag denna vecka) och ikväll kommer bror med familj upp på middag; hemmagjorda vegetariska färsbiffar, stekt lök, hemmagjort potatismos, rårivna morötter & lingonsylt. Skönt med husmanskost som kontrast till julmaten.
Bästa: Att vi kommit på något bra!!!
I behov av förändring: Allt är perfekt precis som det är!
Leon : Kunde inte riktigt finna ro att somna hos farmor & farfar igår då vi var där på middag så han somnade 21.30. Skulle tippa på att jag kommer att ha en ganska trött pojke idag! :)
Väder: ½ meter snö, mer analkande snö idag och - 15 grader. The best weather ever!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0