Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Lugn & harmonisk!
Gjort: Askat & sopat ur vedspisen. Jisses vilken aska det blir! Fullproppat var det men nu ekar det tomt och elden sprakar så fint så!
Gör: Svarar på bloggmail och förbereder en tävling åt er! Najsigt va?
Planer: Lugna gatan! Tänker ta en promenad med Leon i vagnen efter att P3 ringt upp och sedan ska jag läsa då tillfälle ges.
Bästa: Att jag & Johan fick tummen ur igår och gjorde klart finliret på en viss bröllopspresent som ska överlämnas på nyårsafton!
I behov av förändring: Det känns så stereotypiskt norrländskt att prata om vädret jämt, men jag är nog så illa tvungen. Dumt att klämma till med lite snö!
Leon : Ville inte sova igår utan lekte & busade med pappa in i det sista tills han till slut gäspade och kom och drog mig i benet! Sötnos! Läste lite Max i mysan och sedan slocknade han (som vanligt) på två röda. :) 
Väder: Mulet, grått, trist & blött!

Malin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0