Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Faktiskt piggare nu, tror yogan på kvällarna gör sitt till. Samt det faktum att somna på shaktimattan ger mig en djupare sömn som gör att man kanske vaknar mer utvilad?
Gjort: Fixat så att vinnaren får sin vinst, bloggat en massa och ja, nu sitter jag här. :)
Gör: Dricker té och läser bloggar.
Planer: Regnet vräker ner ute så det blir en mysig inne-dag idag! Men då Leon sover ska jag ta barnvakten och gå över på andra sidan vägen och plocka litr gran- och tallris som jag ska sätta i våra två urnor, varav den ena ska få små julgranskulor. Blir nog fint!
Bästa: Att vi får en ny toalettstol installerad imorgon då den gamla är uttjänt. Yey!
I behov av förändring: -
Leon : Hade en rolig lekdag hemma hos lilla M igår! Tack för det! Nu längtar vi till nästa vecka!
Väder: :(

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Åsa-Saga

Åh, jag blir så nyfiken - vilken yoga gör du på kvällarna? Jag är i färd med att hitta en skön och bra kvällsyoga, har provat med månhälsningen en tid (gör redan solhälsningen på morgonen), men tar tacksamt emot inspiration - kanske finns något annat som känns lika bra eller bättre? Vänliga hälsningar! :)

2009-12-10 @ 09:43:56
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Åsa-Saga: Jag kör ashtanga-pass. Har köpt en svensk DVD-serie som är alldeles underbar! Kolla in 'Ashtanga Vinyasa Yoga' på discshop.com. Ca-pris 99 :-



Lycka, hälsa & välgång!

2009-12-10 @ 15:54:02
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa-Saga

Tack snälla för tipset!

2009-12-10 @ 18:38:43
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Åsa-Saga: Namaste! :)

2009-12-14 @ 06:22:14
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0