Jag hade (denna sista jul med klap

321ab68ff5dd05b88b5d9d5dcfe1241c.png

Jag hade (denna sista jul med klappar) önskat mig pengar av de flesta. Detta för att nuvarande mobil kraschar flera gånger dagligen! Det går inte att svara då det ringer, mobilsvaret går igång, det läggs på ett eko, kontakter raderar sig själva mm. I nuläget är jag bara glad att folk fortfarande ringer! ;) Jag har haft min nuvarande i snart 4 år och det stör mig nå't fruktansvärt att inte tekniska prylar kan ha en längre livslängd! :( I alla fall så är mobilen jag bloggade om tidigare, Sony Ericsson C 901 Green Heart, på väg hem till mig i skrivande stund. På denna lite miljösnällare mobil (återvunnen plast, giftfria färger & exempelvis en digital instruktionsbok inlagd i telefonen) skilde det avsevärt i pris på olika ställen på nätet, och tack vare bidragen i julklapp kostade den mig ett par hundralappar. Nu siktar jag på att den ska palla 5 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0