Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Social, sällskapssjuk och lycklig!
Gjort: Klev upp tidigt så jag har hunnit med rätt mycket!
Gör: Bloggar och funderar kring frukosten.
Planer: Till S för att spana in den lägenhet jag inte sett ännu samt bli bjuden på lunch där! Trevligt! Ikväll ska Johan och J fixa lite med bilen så jag, mamma och Leon ska till mormor och bjuda på dinkelsemlor!
Bästa: Den fantastiska dag jag och Leon hade hemma igår! Vi lekte, busade och skrattade hela dagen! Från kl. 13 sov han endast 2x30 min. och 1x15 min. Han var ändå vaken till 22 igår och underhöll oss! Charmtroll!
I behov av förändring: Ingenting!
Leon : Sover ännu...förstår det med tanke på gårdagens bravader!
Väder: Kring - 10 grader, klarblå himmel och snö en masse. Idag blir det promenad till S! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0