Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Upprymd, sprallig, lycklig och förväntansfull!
Gjort: Sett om den kungliga förlovningen på Nyhetsmorgon, förberett dagen.
Gör: Bloggar och äter en alldeles fantastiskt god müsli till frukost!
Planer: Promenad i det fina vädret med pojkarna på förmiddagen och en liten tur efter lunch. Ikväll ska vi äta middag hos svärföräldrarna! :)
Bästa: Denna dag!
I behov av förändring: Kanske också denna dag?
Leon : Utvecklas varje dag, man blir alldeles förstummad! Folk som inte sett honom på ett tag blir väldigt förvånade över hur mycket som hänt!
Väder: Kring - 10 grader och strålande sol!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad äter du för musli?

Jag köper icas chrunchy russinmusli men skulle vilja hitta en annan musli men när jag har testat andra så har jag tyckt att de har varit så torra och trista.

Icas känns lite för sockrig egentligen men när jag inte hittar någon annan som jag tycker om så äter jag den ändå.



Kramen!

2009-02-25 @ 16:29:37
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Erika: Jag åt en hemmagjord nu som jag menade i inlägget. Annars köper vi ICA's ekologiska och blandar upp med ekologisk torkad frukt. Tror också på Saltå's idé om att blanda eko-musli på nätet och klicka hem den!



Kramalin

2009-02-26 @ 07:22:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0