Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Mys-sugen! Tur det är helg snart! :)
Gjort: Ammat Leon och umgåtts med Johan innan han åkte till jobbet. Jag har duschat och gjort frukost. Hm, jag har nog hunnit med rätt mycket med tanke på vad klockan är! :)
Gör: Bloggar, läser andras bloggar och äter frukost.
Planer: Det är kallt idag så vi blir inne och leker och busar!
Bästa: Min tillvaro!
I behov av förändring: Att folk är sjuka runtom oss. Trist att inte kunna träffa alla!
Leon : Sover i sängen nu (det är därför jag passar på att blogga) och har sovit precis lika bra inatt! Vilken prins vi har!
Väder: - 23 grader och en klar himmel. Blir nog fint idag trots kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0