Avslöjanden

Kom ni ihåg att jag skrev för ett tag sedan om två roliga saker gällande bloggen som jag skulle avslöja? Det ena är att vår ortstidning gjort ett stort reportage om mig och Johan och om det ekologiska liv vi lever. Detta är hämtat från deras nättidning. Det var i tidningen idag och jag är så nöjd med hur det blev. Elin, journalisten och reportern som intervjuade oss, gjorde ett toppen-jobb! Med anledning av detta så kommer det några favoriter i repris under dagen då det gäller inläggen. Vissa saker känns viktiga att dela med sig av till massan och jag misstänker att antalet unika besökare kommer att öka de närmaste dagarna. 

Den andra grejen är att Ekoblogg ska utgöra en del av en bok som en tjej i Stockholm håller på med som ett projekt just nu. Boken ska komma i mars och jag längtar efter att se hur det blev!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du gillade reportaget!



Allt kommer inte med på nätet tyvärr och reportage brukar få stryka på foten. :-( Men jag ska kolla med webbredaktören.

2009-01-21 @ 09:12:13
URL: http://elinholmberg.blogspot.com/
Postat av: Malin Harju

Elin: Det blev verkligen jättebra! :)



2009-01-21 @ 10:00:08
Postat av: Annelie

Men grattis, vad roligt! Ja, ni är verkligen ett gott föredöme!

Hoppas ni har en bra dag!

2009-01-21 @ 12:20:20
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Malin Harju

Annelie: Tack! Hoppas detsamma för er! :)



Kramalin

2009-01-21 @ 12:21:39
Postat av: Lisa

Jag har haft hårdkoll på tidningen i dagarna för jag visste att det skulle komma ett repotage om er. Jag tycker det var jätte kul att läsa det!

2009-01-21 @ 14:15:57
URL: http://lmh.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Lisa: Vad roligt att höra! :)

2009-01-22 @ 10:20:24
Postat av: Nadia

Men vad skoj med boken! Häftigt!

2009-01-22 @ 13:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0