Dagens eko

Dagens eko;

Känsla:
 Pigg, utvilad och jätte-lycklig!
Gjort: Ammat Leon, gjort mig iordning och ätit min eko-frukost, idag bestående av dinkeltunnbröd och eko-juice.
Gör: Bloggar och leker med Leon som sitter och skrattar och pratar med sin Peppa-gubbe!
Planer: Strax steka pyttipanna till lunch! Ska även skriva upp matlistan för kommande vecka samt vad som ska handlas till den. Då Johan kommer hem åker jag och handlar mat, lite hos Elisabeth på Grön Gåva samt presenter; ska på både dop och namngivning framöver och har fått världens idé! :) 
Bästa: Att Leon nu börjar få lite fasta rutiner och sovtider!
I behov av förändring: Ingenting denna ljuvliga dag!
Leon : Igår var prinsen på ett alldeles underbart humör, han hade inte alls något ont! Han somnade vid 22-tiden, sov till 03:30 (med undantag för två tillfällen då "natursutten" ramlat ur) och var superhungrig då! Efter at kvart av idogt sugande somnade han om till 08:50. Försår ni hur pigg jag känner mig? Härligt, för jag har en hel del att ta igen efter 5 veckor av matande var tredje timme dygnet runt!
Väder: Strålande sol och - 15 grader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0