Dagens eko

Dagens eko;

Känsla:
 Fundersam och undrande.
Gjort: Myst med Leon och ammat honom, bloggat lite.
Gör: Bloggar och drickr té.
Planer: Promenad med bonus-morfar efter lunch, middagsgäst ikväll. :) 
Bästa: Att vi känner oss trygga i de val vi gör gällande oss, vårt leverne och vår son!
I behov av förändring: Min nacke och jag blir osams titt som tätt! :(
Leon : Ligger och sover i sängen nu, är inne i ett trött-skov just  nu. Vi vet ju att det blir så med prematura barn och det stämmer så väl in på Leon. 
Väder: Mulet, grått och trist.


Kommentarer
Postat av: pernilla

En vanlig sak man kan göra för att få ont i nacken när man ammar är att man sitter och snusar på barnet och hänger med huvudet framåt.



Det är också väldigt lätt att göra så när man sitter vid datorn. Tänk på att försöka hålla upp huvudet, det är ju nästan helt omöjligt när alternativet är att snusa på bebis : )



Man kan ta på sig en stor halsduk så att man blir påmind, att den är i vägen när du ska böja dig framåt ofta är man inte medveten om att man gör så överhuvudtaget...



Hoppas du blir bättre och Trevlig Helg!

/pernilla

2009-01-23 @ 13:42:19
URL: http://www.hellrehallbart.blogspot.com
Postat av: Nadia

Undrar vad den tanken kommer av... hoppas du får svar! :)

2009-01-23 @ 23:07:05
Postat av: Malin Harju

pernilla: Tack för tipset! Det är precis därför jag får ont, för att Leon är så jäkla gullig! :)



Nadia: Det hoppas jag med! :)

2009-01-24 @ 10:45:50
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0