MånDagens tacksamhet

På grund av julledigt och diverse förkylningar och så har det blivit lite av varan att umgås med lite folk. Denna vecka ska det dock förhoppningsvis rådas bot på detta och idag börjar vi med att hälsa på bästa C och sötaste lilla M, för att ikväll få lära känna en ny person, A. Imorgon tisdag ska Leon och jag ta en promenad för att besöka min mormor och på onsdagkväll pappa och A. På fredag kommer bästa C och M hit och på kvällen bjuder min farmor och farfar på middag! Kommer säkert att kunna klämma in något mer i veckan med! :)


Tack för att alla ni tar er tid att umgås med oss i veckan, för mig är det jättemycket värt!


Kramalin



Kommentarer
Postat av: Nadia

Å vad härligt! Det bästa som finns är att få visa upp sin skatt :)

2009-01-12 @ 12:57:46
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ja, det är det! :D

2009-01-13 @ 09:15:48
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0