SönDagens tacksamhet

Jag har så himla fina vänner runtom mig! Något som verkligen såklart skänker mig stor tacksamhet! Jag brukar tänka så att "skulle jag kunna ringa denna vän mitt i natten om det var något (typ en havererad bilmotor) och den skulle komma till undsättning?" Om svaret är jag så tycker jag man har en riktig vän, och i mitt fall är det så nu!

Tack alla ni underbara som förgyller min vardag, och det största tacket till bästa C som just är bäst! :)

Hoppas bara att de känner att jag skulle komma och rädda dem i natten!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag kan inget om motorer men jag skulle hjälpa på annat sätt :) Och jag känner att du skulle göra samma sak! Kram!

2009-01-05 @ 09:53:59
Postat av: Malin Harju

Nadia: Det vet jag att du skulle, och det är jag väldigt tacksam över!



Jepp, skulle göra det för dig också! Förhoppningen är väl att jag då skulle kunna köra till dig på någon ekologisk flak-moppe eller så ;) Ha, ha!



Massa kramar!

2009-01-05 @ 09:55:45
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: S

Jag vet att du skulle komma till undsättning på momangen! =)

2009-01-05 @ 12:55:03
Postat av: Malin Harju

S: Bra! För det skulle jag! :)

2009-01-06 @ 11:41:19
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0