TorsDagens tacksamhet

Jag är så otroligt tacksam över att jag gick på massagen igår! :) Det var hur mysigt som helst, även fast vi redan masserar Leon hemma. Han började med att kissa en välriktad, hög stråle på mina byxor precis då jag skulle lägga över papper i förebyggande syfte. Då sköterskan sedan bad alla mammor ta ett djupt andetag lade Leon av världens brak-fis och började sedan gap-skratta! Väluppfostrad pojk det där! ;)

Han var i alla fall pigg och vaken hela tiden och då massagen var slut vägde jag honom och sedan i fredags (4 dygn alltså) hade han gått upp 210 gram! Så härligt att min matt räcker till och att han tillgodogör sig den på rätt vis!

♣ 

Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh! Dagens skratt fick jag nu! Gullungen! :)

Kommer att skratta gott åt detta många gånger känns det som! Vilken humorkille!

Härligt att han går upp i vikt som han gör också - det är för fint när moder natur ordnat så att mjölken passar :)

2009-01-15 @ 13:56:48
Postat av: Malin Harju

Nadia: Ja, det är toppen med hans viktökning! Känns så himla bra!

2009-01-16 @ 10:06:46
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0