Vinnaren av choklad!

Det var jättekul att se att så många tävlade om den snö-vita och goda chokladen!

Vinnaren blev Carolina som "skulle bjuda min underbara sambo på den, snart blir han 2-barnspappa och han har under den här graviditeten fått ställa upp mycket för mig och sin son - och han har gjort det helt utan att gnälla, bara varit så där himla underbar, och eftersom han ÄLSKAR choklad tycker jag att han är väl värd denna! :)"

Ett stort grattis säger vi på Ekoblogg och önskar lycka till med nya tillskottet i familjen!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åhh - vad glad jag blev av ditt meddelande! :)

Tack så jättemycket!

Har mailat dig nu med adressen och namnet på sambon ;)



Kram Carolina

2009-01-07 @ 11:48:25
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Malin Harju

Carolina: Varsågod! Hoppas de kommer väl till pass! :)



Kramalin

2009-01-07 @ 12:05:09
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0