Ceremonin på lördag

Jag har fått två mail gällande hur utformningen av ceremonin kommer att se ut på lördag. På måndag kommer jag att berätta allt hur vi gjorde, vill hålla det hemligt tills efter helgen eftersom så många som läser bloggen kommer hit och endast vi och faddrarna vet vad som kommer att hända! :)
Kan säga så mycket i alla fall att stora delar av det ätbara är ekologiskt. Dock inte all "mat" eftersom det inte är jag som gör den (tack snälla S!) men kaffet, mjölken till, bitsockret, saften och kakan är i alla fall det! Och maten blir vegetarisk såklart!

Har aldrig (av förståeliga skäl eftersom Leon är första barnet) hållit i en namngivningsceremoni förr och endast vart på en så det känns som om man kan tänka och skapa helt fritt utan på förhand ställda förväntningar. Tror i alla fall att det kommer att bli en fin ceremoni ute i solskenet!

Några läsare som kan/vill dela med sig av erfarenheter kanske? :)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi hade namngivning för ivar också. Ska bli spännande och höra hur ni gjorde! Kram!

2009-07-30 @ 20:52:05
URL: http://kikinas.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Kristina: Ja, jag bloggar om det efter helgen! :)



Kram!

2009-07-31 @ 08:55:15
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0