Kvällen tillbringas allena i ekolo

-89428efbbf1f04fd0f0b190344faa02.png

Kvällen tillbringas allena i ekologins tecken! Johan är på 30 årsfest, Leon har somnat och Lotus är på vift någonstans i huset! Ska röja undan och plocka fram lite som behövs till vistelsen på landet, sedan middag bestående av mozzarella-quesadillas och avocado. Efter maten är det jag som sjunker ner i Fat Boyen med världens godaste vin; ekologiska Bon Terra, boken Vid floden Piedra satte jag mig ner och grät och frukt till efterrätt. Hittade god eko-frukt bestående av kiwi, nektariner och plommon. Några oliver på det och kvällen är räddad! Ha det finast! Kramalin


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååå kanske man skulle ha tjyvhälsat på! Såg så sjukt mysigt och gott ut att jag blir avundsjuk då jag sitter och glor framför datorn och trycker i mig mandlar och lite mjölk, samtidigt som sambon är ute och svirar i grannbyn.

2009-07-11 @ 00:09:18
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Kul att även du gillar Bonterra, det är fantastiskt vad fina viner de gör, har alltid en flaska hemma och köper gärna som gåbortspresent! :)

2009-07-11 @ 19:49:18
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0