Nu kör vi!

Klev upp 05 imorse med Johan och har sedan dess hunnit skära till 90 kakor, färgat mina ögonbryn, duschat, bloggat och ska nu städa toaletten på nedervåningen innan Leon vaknar.

Då han ska sova lunch-tuppluren tänkte jag passa på att städa upp i den sista rabatten ute och i eftermiddag ska jag städa på loftet och göra klart i vardagsrummet (har en miljon blandade saker i klart glas där, något jag bittert ångrar varje gång jag ska dammtorka. Men de är ju så jämarns snygga!) innan jag ska sätta mig med en bok om Leons namngivning. Tänkte göra som en lite gästbok/minnesbok, får se hur det blir...

Ha en toppen-skön dag, hörni!


Kommentarer
Postat av: rondine

Snygg blogg!

Ska läsa mer en annan gång.

2009-07-30 @ 08:44:35
URL: http://rondine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0