MånDagens tacksamhet

Åh! Idag är jag tacksam för så där himla tok-mycket! :D T.ex. att Leons rum blev så underbart mysigt att man själv vill vara där hela tiden. Och den värkande känslan i hjärtat då vi tog med honom in dit första gången och man såg på honom att han gillade det! Han kika runt länge med stora ögon och sedan kisade han, kurade ihop sig och gap-skrattade sådär som han gör. Ni som känner oss vet precis vad jag menar!
Jag är tacksam över att alla nu sover som prinsar och prinsessor i egna rum (Leon har en låg tid medan vi bodde kvar i stan störts av att sova med oss, nu vaknar han knappt något på natten. Sover som en stock!) och över det faktum att det nu bara är gästrummet kvar som ska möbleras innan vi kan få njuta av en renovering-inomhus-fri sommar. 
På torsdag fyller Johan år och jag är så innerligt tacksam över de fantastiska presenter jag hittat till honom. Ja, det är så att det är 100 ggr. roligare att ge än att få! 
Och jag är tacksam över alla fina vänner som kommer att förgylla vår midsommar och över det fina besök vi får hem till byn på midsommardagen!

Tack, tack, TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0