Trevlig helg!

Nu ska jag läsa mer om Michael Jacksons död och äta frukost innan prinsen ska ha sin gröt och sedan bär det av till stan. Vi ska köpa grindstolpar och lite sådant så såklart åker fina bärselen med!



Läs mer om den på Gröna Grodan!

Helgen består av lite Hamnfest för vissa delar av familjen, ett Enjo-party och middag på landet hos svärföräldrarna. Jag ska även hinna med att mysa med min Pucca-syster lite och såklart vara ute och njuta av solen! (Även om jag faktiskt längtar efter vintern lite...)

Ha en fantastisk helg så MMS-bloggar jag lite så ses vi igen på måndag!

Kramalin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aprpopå Enjo så fullkomligt njuter vi av badrums-setet som jag köpte i vintras - blir så rent och fiiiiiint!!!!!!!!!

2009-06-28 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0