Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Pigg och utvilad!
Gjort: Myst och busat en massa med Leon som börjat göra någon "smask-grej" med lilla söt-munnen. Ser väldigt kul ut! Har hunnit fixa i ordning mig, letat rätt på guldörhängena som åker tillbaka i öronen nu; Leon drar i piercingarna hundra gånger om dagen så jag törs inte ha kvar dem och ätit frukost.
Gör: Dricker té, funderar på om jag ska beställa en m-kopp nu och bloggar.
Planer: Mata prinsen med potatis och sedan umgås med kära pappa idag.
Bästa: Min mys-Malin-dag som är inbokad på fredag. *längtar*
Leon : Igår lossnade det helt med maten för honom; åt en hel smakportion potatis (½ potatis mosad med rapsolja), ett KRAV-märkt smörgåsrån, en majskrok och 1 dl. vatten. Härligt! Hoppas det håller i sig idag med!
Väder: Så'n dimma att jag inte ens ser hamnen! :(


Kommentarer
Postat av: Nadia

Har du hittat ekologiska majskrokar alltså? Det är så många som har dom till sina barn men jag har inte stött på någon som haft ekologiska, och jag har inte sett några i de butiker jag varit i. Tipsa mig om var jag hittar dem! :)

2009-03-30 @ 09:53:04
Postat av: Malin Harju

Nadia: Nej, jag skrev ovan att smörgåsrånet var KRAV-märkt inte majskroken. Har inte hittat det, men de som finns innehåller ju endast majs så de är ju i alla fall fria från tillsatser och annat skit!

2009-03-31 @ 06:49:26
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0