Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Inspirerad till tänderna!
Gjort: Ammat lite, pumpat ut lite, myst och skrivit lite handling. 
Gör: Bloggar och hoppas på frukost snart! ;) *pik, pik*
Planer: Johan tog lite långledigt så jag ska göra bort att handla då ICA öppnar nu kl. 8.00. Sedan idag blir det potatis flr Leon, en promenad, eftermiddagsmys och ikväll ska jag se "Så ska det låta" och äta rotsakschips (palsternacka, sötpotatis och rödbetor) från Kung Markatta medan Johan åker lite snow board med ett kompisgäng.
Bästa: Att min bror, hans fästmö och vovve kommit hem för helgen och att vi ska träffa dem imorgon!!! Tjoho!
Leon : Åt lite dåligt igår då jag var borta men jag tror det beror på att han var för trött, inget annat. Nu på morgonen har han dock ätit igen eventuell förlust med råge!
Väder: Ser gtått ut nu men det ljusnar över fjärden och hamninloppet så det kan nog bli en fin dag idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0