Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Trött idag. Var uppe längre än vanligt igår + att Leon vaknade 06.00 DEN NYA TIDEN och alltså "egentligen" kl. 05.00. Blir till att ta en liten tupplur på eftermiddagen, mindre än 6 timmars sömn är för lite för mig.
Gjort: Ätit frukodt, beställt saker till Leon från Ekokul, myst lite.
Gör: Bloggar och kollar upp lite om Earth hour.
Planer: Idag blir vi inne eftersom alla gång- och cykelbanor är oplogade efter gårdagens snöfall. Går inte att styra vagnen då det är så moddigt och eftersom vi bor mitt i stan är det inte läge att gå på vägen precis. Vi ska se "Robinson"-reprisen kl. 11:30 och middag blir gårdagens rester. Lugna gatan med andra ord!
Bästa: Gårdagens trevliga kväll!
Leon : Sov som en prins inatt med, och var världens goaste igår också. Han är så underbar! :D
Väder: Mulet, snöigt och grått.


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag är nyfiken på er ekologiska sele och har glömt att fråga - har ni använt den? Just sådan här dagar med dåligt väglag, snömodd, tycker jag att selen är grymt bra att ha! Finns ingenstans som man inte kan ta sig fram! Ut på moddiga trottoarer, in i klafsig skog på promenader, ner på stans grötiga gator, in och ut på snabba visiter i butiker utan besvär!

2009-03-30 @ 10:02:15
Postat av: Malin Harju

Nadia: Jo, vi har använt den och är jättenöjd! :) Men just nu har jag så ont i nacken att det absolut inte går att bära något. Hade den senast i helgen ute på Nötbolandet där det var oplogat!

2009-03-31 @ 06:54:30
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0