Eco MilRed

Har blivit tillfrågad att skriva för MilRed's eko-satsning, men kände mig manad att tacka nej. Jag hade jättegärna gjort det då jag tror stenhårt på detta men det känns inte som om tid finns i nuläget.

Deras eko-profilering ska tipsa besökarna om nya eko-platser, ställen väl värda att avlägga visit på, som ger trevliga upplevelser tillsammans med andra! Man kan läsa om eko-mode och eko-restauranger och botanisera bland artiklar fyllda med nyheter och tips som passar i eko-vardagen!




På sidan kan man även läsa vad utvalda bloggare, däribland jag och Lisa, senast postat för inlägg, och glöm för all del inte att kolla in den välfyllda evenemangskalendern!

Trevlige Patrik och c/o har verkligen gjort ett kanonjobb med detta och jag önskar de all lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0