SönDagens tacksamhet

Det kanske låter banalt, men jag är glad att Johan och jag har relativt lika smak då det kommer till inredning. Han är nämligen en av de män som faktiskt bryr sig om hur vi inreder och inte nöjer sig med att lämpa över det på frugan. Noterat är också att han faktiskt ser om jag bytt gardiner, köpt snittblommor eller färgat håret. En så'n speciell karl jag har! ;)

I alla fall så är det skönt smärtfritt nu då det mesta vi pratar om är hur vi vill göra i huset att vi har lika smak. Antalet diskussioner minimeras och den äktenskapliga lyckan består! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter helnice! Skönt med karlar som vågar vara sig själva och inte macho.

Min sambo gillar också inredning och är den som gärna väljer gardiner. ;)

2009-03-15 @ 10:01:15
Postat av: Hedda

Jag gillar din blogg - du har humor. Undra om du som gillar ekologiskt provat neem produkterna? Jag har provat och gillar dem - whow. Jag hittade en nätshop www.wondertree.se - köpte produkter till ansiktet och håret men även til min lilla tjej - 2 år. Måste bara rekommendrda deras produkter.

/Blogga på - Hedda

2009-03-15 @ 11:21:02
Postat av: Malin Harju

Petra: Härligt med fler sådana män! :)



Hedda: Tack snälla, både för dina varma ord och tips! Ska kolla upp det då tid ges!

2009-03-16 @ 08:49:07
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Där är Johan och min sambo mycket lika! Vilket ju är en så himla härlig bonus i en livskamrat! Vi har samma smak i princip men han leder också in mig på sådant jag inte trott att jag tyckt om och jag gör detsamma med honom och så finner vi att vi gillar det den andra introducerar!

Han har köpt hälften av våra gardiner.

När vi flyttade ihop för ett par år sedan var det en enkel match att mixa ihop till en mycket trevligt hem, och när vi pratar om förnyelser och inredning av ett eventuelt hus så är vi väldigt eniga! Vi älskar båda två att titta på inredningsprogram! ;) Arga snickaren är en vettig lärpenning också! Värt att inspireras och ta lärdom av!

2009-03-16 @ 14:35:25
Postat av: Malin Harju

Nadia: Så kul att ni också har det så! Det blir som roligare då man är två om det! :)

2009-03-17 @ 08:31:45
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0