Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Så trött men så lycklig!
Gjort: Pussat om snor-parveln och morgonmyst med järngänget!
Gör: Bloggar och samtalar med maken.
Planer: Eftersom planerade och efterlängtade Umeå-visiten till fina vänner gick i stöpet (läs under Leon ♥: )så är denna dag blank i agendan, känns skönt!
Bästa: Att jag för första gången inte kände mig nojig då jag förstod att Leon var förkyld. Tidigare har jag fått stora skälvan då han var så lill-liten för att minsta lilla nysning (som aldrig har varit något) skulle vara det fruktade RS-viruset som neonatala skrämde upp oss med.
Leon : Är som sagt förkyld och lite febrig idag. Dock tror vi det beror på tänder eftersom han aldrig varit förkyld och verkar ha ett grymt immunförsvar. Han är dock rätt pigg ändå, lite snorig och mer myssugen än vanligt. Igår då vi lade oss skrek han i ½ timme och jag tror han hade ont i halsen då, för han liksom kraxade och små-tjöjdes och vill inte ha nappen. Han såg ut som man själv känner sig vid halsont. :) Idag blir vi inne och myser om ammar och kramas och kureras!
Väder: Mulet och regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0