Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Sjukt utvilad, härligt!
Gjort: Ammat och myst med grabbarna, planerat all logistik inför flytten, kokat en stor sats potatis- och palsternacksmos/puré (eko såklart) till Leon så nu har han mat i tre dagar och pratat med mor min!
Gör: Bloggar lite snabbt (det blir alltid snabbt bloggat nu för tiden) och fixar lite med banken, svarar på era kommentarer samt mail.
Planer: Fixa och dona på förmiddagen (ute är kallt och regnlikt och det passar oss perfekt med en inne-dag idag) och i eftermiddag får jag trevligt besök!
Bästa: Leons fantastiska sömntider som gör att jag sover bättre nu än innan jag blev mamma! Helt otroligt!
Leon : Alla mattor i lägenheten är nu borttagna så nu ligger han och simmar runt och försöker så innerligt lära sig krypa!
Väder: Grått, kallt, mulet, trist och utlovat regn!

♣ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0