Detta gäller ALLA vi känner!

Jag fick denna kommentar av min fina vän N, och snälla släkt och alla våra vänner; tänk inte så här gällande flytten! OK? ;)

"Malin: Jag tror nog att det kan krävas inbjudningar för att en del ska komma, andra kommer ändå. Det kan vara ovant för många att köra så långt. Jag vet. Jag har bott "långt ifrån" större delen av mitt liv ;) Vad många inte tänker på är att det är lika långt för MIG att åka hem till DEM som det är för DEM att åka hem till MIG... Inte alls för många år sedan var det en god vän som sa "Kom och hälsa på oss nån gång!" (de bor 2 mil norr om stan, jag bodde 6 mil väster om stan) Jag sa "Javisst, å ni är också välkomna hem till oss!" Svaret jag fick var... "Nä men det är ju så långt, det tar ju en hel dag..."

Johan och jag skrattar ännu! :D


Kommentarer
Postat av: Elin Holmberg

Haha!

Jag bor ju 1.5 mil från stan och min mans kompis sa: man måste ju sova över då, annars kan man inte dricka alkohol hemma hos er.

Ehh? Mycket omoget sagt såklart och vi har sett vilka som är våra riktiga vänner, dvs dem som utan problem kommer förbi när andan faller på. Med eller utan alkohol.

Lycka till!

2009-05-03 @ 09:39:45
URL: http://elinholmberg.blogspot.com
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Elin Holmberg: Jag tror också att man snabbt kommer att se vilka som inte har några problem med att hälsa på! :)



Håller med, en extremt omogen kommentar från din mans vän :S

2009-05-04 @ 08:35:21
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0