TorsDagens tacksamhet

Jag skulle kunna vara så "trist och förutsägbar" att jag skriver att jag är tacksam för att vi flyttar imorgon, men det känns för uppenbart. ;)

Jag är däremot otroligt tacksam över att den kamera vi kikat på på Elgiganten sänktes med 500 :- precis då vi tänkte köpa den i nätshoppen. Då Johan skulle hämta ut den i butiken här i Övik var vår order borta. Då tjejen i kundtjänst precis höll på att rätta till allt kom en annan anställd och sa: -"Men vi har ju kampanj pga. vår nyöppning idag (det brann där för ett par månader sedan) på den nyare modellen efter den ni beställt. Den kostar ju samma!" Vi fick alltså en ännu bättre kamera för samma reducerade pris. Hur ofta händer sån't?

Canon IXUS 95 Bild lånad härifrån.

Det finns en mening med allt! :D Vi är i alla fall jättenöjda med denna. Den gamla var trasig och denna räcker gott och väl för våra fotobehov! Med ett extra minneskort kan vi fota mycket nu framöver! Härligt!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad roligt, alltid kul med ny kamera! :)

2009-05-28 @ 09:32:14
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0