Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Känner mig glad & busig idag, vet en liten kille som kommer att uppskatta det hos mamma!
Gjort: Fixat till mig och förberett kvällens middag då vi kommer hem rätt sent i eftermiddag. Det blir i alla fall stuvade eko-makaroner & soja-köttbullar. Mums! :P
Gör: Sitter och klipper ut det bilder jag ska visa Mr. Zid i eftermiddag och kollar in mina favoritbloggar.
Planer: Hälsa på gammelmormor (förhoppningsvis är Leons tremänning A med tillhörande mor där också :D ) och sedan svänga förbi tatueraren och höra vad hans äger. Nu har jag i alla fall alla bilder klara så det borde kunna bli en (men egentligen fem till, sug på den ni ;) ) innan jul! *hoppas, hoppas*
Bästa: Det vackra nytillskottet som hänger till höger om ytterdörren, tack Linda!
I behov av förändring: Bristen på snö. Hallå? Det regnade igår, det ska regna idag, det skulle vara uppehåll imorgon (men vem litar på SMHI?) och sedan regna igen både torsdag & fredaf. Okej men nederbörd men kör på några minusgrader så den kommer ner som snö istället! :)
Leon : Prinsen sover ännu och det behövs om han ska orka busa idag! Det är så himla kul nu då han kan äta allt som vi äter! Och dessutom så kom ju första tänderna lägligt i och med det så nu bits & tuggas det för glatta livet!
Väder: Inga kommentarer! :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0