Dagens eko


Dagens eko;

Känsla:
Så trött så det känns som om jag fortfarande sover. :(
Gjort: Skrivit upp handlingen som Johan ska handla idag då han åker hem.
Gör: Halvsover och glädjer mig åt att så många redan tävlat! :)
Planer: Idag åker vi in till stan för att hälsa på bästa C & M! Jippie! Ikväll blir det helg-mys med pepparkakor & glögg! :P
Bästa: Att det blev så lantligt mysig prägel på julpyntandet igår!
I behov av förändring: -
Leon : Sover som en prins hela nätterna igenom. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; vi sover nog mer nu sen vi blev föräldrar än innan, om man bortser från de första intensiva veckorna då jag pumpade ur i ½ timme var tredje timme. Dygnet runt.
Väder: Mulet och likadant som den senaste månaden.

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0