Trevlig helg!

Nu stänger jag PC'n till förmån för familjemys & kramar! Vi ska som sagt fortsätta stöka & böka här hemma men imorgon hoppas jag vi kan ta några timmar till bara mys, även dagtid! Vi ska hinna spela Eco MIG och baka, rensa i förråd och ha kalas för Leon. På sändag kommer snälla mamma & J hit med middag efter Leons kalas för att de så gärna ville träffa oss och vi inte kände att vi hade tid att åka ner. Rart va? Dessutom skulle de ha med sig en present till oss! Like it!

Hoppas ni får en toppen-fin eko-helg, alla underbara läsare!

Vad ska ni göra i helgen?

Kramalin


Kommentarer
Postat av: Katja

Ikväll sitter jag utmattad och tittar på Idol, i morgon ska jag bila nära 60 mil hem till Östersund och resten av helgen ska jag hänga med min häst.

Trevlig helg!

2009-11-20 @ 21:50:42
URL: http://sthlmblues.blogspot.com
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Katja: Låter som en alldeles ypperlig helg! :)

Hoppas den var det också?



Kramalin

2009-11-23 @ 06:33:47
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0