Har nu, efter velande hit och dit,

4def8fcc3b8f915f9a537a9f3e26d730.png

Har nu, efter velande hit och dit, bestämt mig för att testa något annat än Dr. Hauschkas hudvård. Har på senaste tiden dragits med mindre trevlig acne på hakan/käkpartiet. Jag skulle tro att det beror på stress eller hormoner efter graviditeten eller för att jag ammar ännu eftersom jag inte haft problem med det tidigare. Känner dock att jag vill testa ny hudvård för att se om det hjälper och då jag hört så mycket gott om Pureskin tänkte jag att jag skulle ge de en chans! :) Jag har bloggat om de tidigare, kika i Hygien-kategorin. Återkommer så fort jag har ett omdöme att ge.


Kommentarer
Postat av: Åsa-Saga

Ska bli spännande att höra längre fram om du tycker att Pureskin känns bra! Jag har alldeles samma bekymmer med akne, haka och käkparti, sannolikt beroende på hormonobalans pga stress, men även om man jobbar med det "inifrån" (har nyss börjat akupunktur) så vill man ju också ha bra hudvård som hjälper så gott det går. Har använt Weleda Mandel en tid, men det känns inte helt bra för mig just nu. Ser fram emot att höra framöver hur Pureskin känns, som sagt!



Vänligaste hälsningar,



Åsa-Saga, Umeå

2009-10-16 @ 15:07:35
Postat av: JohannaW

Så bra! Ser också fram emot ditt omdöme. Letar nytt jag med och det är ju en liten djungel. =)

2009-10-17 @ 08:04:27
Postat av: Malin

pureskins produkter är kanon! och så får man ett bra bemötande och proffsiga svar om man undrar något.

2009-10-17 @ 10:25:33
URL: http://ekofin.blogg.se/
Postat av: Miljömuppen

Jag ser också fram mot att höra vad du tycker.

Har testat Weleda?

2009-10-17 @ 18:34:13
URL: http://http://green-stuff.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0