Helg hipp som happ!

Jag funderar lite och tror jag helgar från PCn redan nu. Johan kommer hem 15.30 idag så då börjar vårt helgmys och jag vill inte att något ska "inkräkta" på det då denna helg känns lite helig. :) Nästa helg är det fullt ös med kalas i dagarna 3 för Leon som fyller 1 år nästa torsdag den 15e (herregud så fort tiden går! Älskade mirakel! ♥) och helgen därpå är Johan borta hela helgen :( så det är nu det gäller att mysa ordentligt!

Vi ska snickra lite här hemma och vintra upp ute i rabatter och på uteplats då det verkar ska bli fint väder. Perfekt att göra medan pojkarna busar fritt på tomten och Leon sussar gott i vagnen! Men mest ska vi nog äta gott och kanske kramas? ;) Och prata, det känns som om vi inte haft tid till det på evigheter! Det är fördelen med att gifta sig med sin bästa vän; man kan prata om allt och det finns alltid något man bara "måste berätta" för varandra. Därför blir det så uppenbart då man haft mycket på sistone för då saknar man det så otroligt!
Tänkte hinna med ett par pass Ashtanga Vinyasa Yoga under helgen och läsa ikapp mig lite i mina böcker också.
Funderar på om jag ska ta och baka mig en fredagskaka idag och låta Johan ♥ tjuvsmaka på den redan ikväll? Tror det skulle uppskattas! Har inga direkta planer idag så det passar ju tipp-topp!

Älskade bror kommer också hit och sover natten mellan lördag och söndag så vi hinner kramas lite. Yey! :D Tur han ska hit på kalas till veckan för han hinner inte träffa Leon som sover både då han kommer och åker!

Är lite nyfiken på hur er helg ser ut? :)

Glöm nu inte bort att tävla om värdecheckar till ekologiskt toapapper och att svara jättegärna på vilka förväntningar ni har på mig och bloggen, ska bli intressant läsning efter helgen om ni tagit er tid! :)

Ha det finast! Lycka, hälsa & välgång!

Kramalin


Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en fin helg fina du! :)

2009-10-08 @ 11:10:45
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

lisa: Detsamma! Kan du maila mig ditt mobnummer till mailadressen här på bloggen? :)

2009-10-08 @ 11:34:28
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0