Efter en underbar natt (lade oss 2

0-5df2df4c7c6de9f3c11b37e07c50d525.png

Efter en underbar natt (lade oss 21.30) där hela familjen fått sova gott vaknade vi pigga och utvilade till en frisk och klar höstdag med strålande sol! Det är första helgdagen sedan vi flyttade in som vi inte har något inbokat (förmodligen för att vi planerat en fjälls-tripp innan Tofu dök upp) och det känns sååå skönt! Ett perfekt tillfälle att komma ikapp på familjemysbiten! Vi ska även ta en biltur in till närliggande samhälle för att hämta ut några paket och det blir ett gyllene tillfälle för vovvarna att åka bil i Jeppe-buren tillsammans för första gången. Måste åka på regelbundna träningsturer eftersom vi inte lämnar Lyckobacken så många gånger i veckan. Johan får sitta bak hos Leon så han kan övervaka grabbarna i skuffen. Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: johanna

Tack för ditt svar om vaccinet! Nu hörde jag att man inte ska vaccinera barn under tre år pga biverkningsrisken och då känner jag att mitt beslut är fattat. Vad är det som säger att bara för att barnet passerat fyra är det ok? Känns som gränsen mellan tre och fyra är ganska liten och om jag ändå inte ska vaccinera mitt lilla barn, varför vaccinera stora?



Idag ska jag inte njuta av höstvädret alls tyvärr, jag ska träna på förmiddagen och sedan åka till min praktikplats för ännu en lärorik och rolig dag. Men jag passade på att njuta tidigare i veckan när jag var ledig :-)

2009-09-12 @ 09:12:26
URL: http://ekofamiljen.blogspot.com
Postat av: lisa

Idag ska jag ta en promenad med erika runt höglandsjön och sen vet jag inte vad som händer :).

2009-09-12 @ 13:07:21
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: anja

gu va söta!

2009-09-12 @ 18:46:09
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

johanna: Varsågod, det var så lite så! :)



Låter som om det ändå blev en bra dag eftersom du gillar din praktikplats?



Kramalin



lisa: Vad mysigt, hade också velat gå med er!



anja: Ja, visst vill man äta upp dem? ;)

2009-09-14 @ 06:32:38
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0