Hyllorna där jag förvarade kokböck

0-6b88f2e63caa46f6497a193fc170b165.png

Hyllorna där jag förvarade kokböcker tidigare blev liiite för attraktiva för Leon. De fick helt enkelt bli hans kökshyllor! På den översta hyllan finns en plast-kavel från då jag var barn, några udda, rostfria mått ur en måttsats som jag sparat just för att Leon ska kunna få leka med dem och en gammal måttkanna från Kockum fyndad på second hand. Mittenhyllan har plats för en barnmatskokbok, en rostfri tallrik jag åt på som barn och fikabröd i plysch från Bombadill som han fått i present. På nedersta hyllan står en av våra rostfria skålar fylld med hans träfrukter- och grönsaker jag tidigare bloggat om. Blev ju riktigt mysigt! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, undanplockningens tid! Kokböckerna har definitivt varit en måltavla. Vi är inte riktigt återställda än. Besticklådorna möblerades om i somras utifrån en mer logisk ordning än "farligast mest oåtkomligt". Men det s k "riva-ut-skåpet" är fortfarande intakt med allsköns bråte. Kanske dags att ta tag i det...

2009-09-15 @ 22:21:44
URL: http://www.ekokul.se
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Anna: Ha, ha, ja det är inte lätt! Och nu med Tofu så finns det en till som gärna dra och river ut saker! :)

2009-09-16 @ 06:25:40
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0