Inför 2010

Förra året gjorde jag en egen kalender som jag var väldigt nöjd med. Men då en vän nu visade den hon haft i år - en från Paulo Coelho med citat från honom, kände jag mig manad att slå till på den inför kommande år. Att den dessutom gick lös på ca. 1/3 av vad min egenkomponerade gjorde var ju bara ett +!

Inspiration - Kalender 2010 Bild lånad härifrån.

Beskrivning:
  

Möt 2010 med denna vackra kalender! Den innehåller ett antal utvalda citat av en av vår tids mest älskade författare, Paulo Coelho. Catalina Estrada sätter med sina fantastiska och sprakande illustrationer färg på kalendern.

Finns bl.a. på Adlinbris för 113 :-

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lustigt att du skrev om den där kalendern idag. Jag satt brevid en tjej i skolan som hade just den fast för 2009. Jag tjuvkikade en massa för den var så vacker på utsidan.

2009-09-01 @ 19:56:17
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Malin Harju på Ekoblogg

Lisa: Ha, ha, vilket sammanträffande! Den är så himla vacker!

2009-09-02 @ 08:29:13
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0