Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Överväldigad och balanserad.
Gjort: Eldat, pussat Johan hejdå, stoppat om Leon som drömde lite otäckt, bläddrat i morgontidningen och laddat mobilen.
Gör: Försöker läsa bloggar samtidigt som jag själv bloggar OCH laddar in kort från kameran till datorn.
Planer: Mysa på dagen, jag har lite saker att plocka med som jag ska passa på att göra då Leon sover, och middagsgäster ikväll! *längtar*
Bästa: Mitt flöde just nu!
I behov av förändring: Frånvaron av ekopappans inlägg här på bloggen kanske??? ;)
Leon : Upptäckte igår att ytterligare en tand uppe är på väg att spricka igenom. Tror jag att han har ont! Ändå märker man att homeopatmedlen gör sitt till då han verkar ha mindre ont nu än förra gången. :) Skönt!
Väder: Lagom kallt och alldeles blå-svart och vackert ute!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0