Efter en ultra-hektisk dag då jag

0-7e1ddf2e4a37f7fb221091eb984eb769.png

Efter en ultra-hektisk dag då jag hunnit städa HELA huset (utom gästrummet, det gör jag ca. 1 ggn/månad eller då vi ska ha gäster), tvättat alla täcken & kuddar samt bäddat rent, lagat dagens + morgondagens middag, burit in 3 lass ved, torkat soffan, tvättat alla kuddöverdrag + filtar i soffan, dammsugit ur + torkat pelletskaminen, städat toan nere (toalettstolen uppe är trasig för tillfället så eftersom den inte nyttjas städas inte den) och plockat undan ren tvätt. Efter ett Pilates-pass medan Johan nattade Leon är det nu dags för ett stort glas eko-smoothie framför bästa & underbaraste Familjen Annorlunda! Välförtjänt rumpvila, med andra ord, innan det är dags för Shakti Advanced och en god bok med eko-ljuset från Enhus Organic tänt. Gissa vem som somnar gott ikväll? ;) Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så duktig du vart! själv har man inte vart lika produktiv idag heh.

2010-02-08 @ 21:52:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Lisa: Man blir så illa tvungen med barn, hundar och hus! ;)

2010-02-09 @ 06:05:08
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Marita Parwén

Jag tycker att det lät som en fantastisk dag.

2010-02-09 @ 08:29:25
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Marita Parwén: Det var det! Och man känner sig så nyttig då man gått an så då får det mentala en boost av det då man väl sätter sig ner! :)

2010-02-10 @ 06:11:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0