Jag!

Med anledning av tävlingen ville min bloggläsare Nora ville att jag skulle berätta för er vad som är bäst med mig. OK, det är extremt vettigt att även jag ska dela med mig av det.

Jag är ju himla bra på många saker ;) men allra bäst med mig är ändå min driftiga och organiserande sida samt den omvårdande delen jag har. Jag är logisk och snabbtänkt och fattar snabba beslut som jag på ett effektivt sätt ser till att genomföra. Och den omvårdande egenskapen visar sig i att jag alltid engagerar mig i nära och kära, men även andra som har det mindre bra. Min famn och mina öron är ALLTID öppna och redo för en kram eller en stunds lyssnande.

Jag är väldigt tacksam över detta med mig och jag hoppas jag aldrig kommer att tappa dessa förmågor! :D 

Klicka här för att tävla!

Malin ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0