Party-shopping!

Igår var alltså jag & goaste Lisa på klädparty hemma hos en kollega/vän/pluggkompis till mig. Jättetrevligt att få klämma på Blingos alla fina kläder ur vårkollektionen och såklart fick några eko-plagg beställas; 



Leon fick;




 Bilder lånade härifrån.

Pantalonger är perfekt att mysa runt i hemmavid och den härliga blåfärgen på bodyn kunde jag inte motstå!

Jag själv kommer att få en tunika hemskickad om ett par veckor, med tatueringsmotiv vet jag inte något som kan passa bättre! ;) Lagom oversize och perfekt att mysa runt i både nu och senare då man kanske har en bebismage! ;)

 Bild lånad härifrån.

Tack alla för en jättetrevlig kväll och tack Lisa för underbart bilsällskap! :D

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var verkligen jättekul! Tack så mycket för att du bjöd med mig. Det ska bli kul att få testa blingo kläder på Folke framöver. Han behöver faktiskt några nya plagg. Han kom hem idag från förskolan en erfarenhet rikare, han har nämligen klippt sönder sin egen tröja. Ja, vad säger man? Lilla <3 är duktig på att klippa iaf. =)

2010-02-16 @ 16:13:26
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: vintageRetroPrinsessa



älskar deras pantalonger .

Både Madicken och kenny har ett gäng mjuka sköna och håller tvätt efter tvätt :)



ha det finast kram

2010-02-16 @ 17:00:49
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carolina Johansson

Som jag sa. Hade mina aningar. Och Sanna antracitgrå var en av de!! Roligt att du hittade något du tyckte om!

En sak: Jag var bara tvungen att lägga en länk till dig på vårt interna forum. För jag tycker du är så otroligt duktig på allt vad du tar dig för. Jag har försökt att få igång miljödebatten lite mera bland oss säljare, och tyckte du kunde vara en bra förebild för övriga att läsa!! kram kram

2010-02-16 @ 21:25:16
URL: http://ekomam.blogspot.com
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Lisa: Va? Men gulle-gubben då! Ja, du ser, det kommer en tid med sådant också! Tur han får lite nytt framöver då! ;)



vintageRetroPrinsessa: Ja, de är toppen!



Carolina Johansson: Ha, ha, ja du ser! Man lär känna varandra trots att man bara ses i bloggosfären! ;)



Men du, så kul! TACK SNÄLLA! Säljaren Sofia sa att hon som föräldraledig hade tokläst min blogg och det var kul! :D



Massor med kramar!

2010-02-17 @ 05:53:49
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia Ögren

Tack vad kul att du tyckte om visningen, jag blev väldigt glad över att du var där :)

Och än bättre är attt jag nu tillbaka och läser din blogg efter ett litet uppehåll.

Hoppas vi ses igen./ Sofia

2010-02-17 @ 11:58:01
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Sofia Ögren: Ja, det var jättetrevligt! Och lustigt att det var du som läste bloggen!



Klart vi ses igen, jag ska boka in en visning jag med, men det blir bog i höst tror jag!



Kram så länge!

2010-02-18 @ 05:38:53
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0