REA hos Vattumannen - passa på!!!

Världens bästa, i mitt tycke, bokhandel ligger längst upp på Drottninggatan i vår kungliga huvudstad eller i en dator nära dig; VATTUMANNEN! De har just nu REA på några av sina fantastiska böcker och dessa fick följa med hem till oss;

¤ Delfiner och människor

¤ Pilgrimsresan (jag har endast pocket sedan tidigare)

¤ Häxan från Portobello (jag har endast pocket sedan tidigare)

¤ Djävulen och fröken Prym (jag har endast pocket sedan tidigare)

¤ Homeopati

¤ Huskurer

¤ Mirakler

Pilgrimsresan Bild lånad härifrån.

Jag blev extra glad åt de inbunda Coelho-böckerna som reas ut då jag vill ha de inbundna med tar det pö och pö så här på rea. Kanske ska jag lotta ut någon av mina Coelho-pockets???

De rear dessutom ut en jättefin illustrerad utgåva av Alkemisten som jag fick av Johan i julklapp. Underbar! Endast 39 :- nu! Passa på!

Alkemisten - illustrerad utgåva Bild lånad härifrån.

Skynda fynda medans godbitarna fortfarande finns kvar! :)

Malin ♣




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0