Dagens eko


Dagens eko;


Känsla: Förundrad över att denna underbara julledighet gick så fort!
Gjort: Fått upp eld i spisen och startat datorn.
Gör: Bloggar,svarar på bloggmail, läser igenom och svarar på era kommentarer och försöker vakna till allmänt.
Planer: Jag har filmjölk som snart går ut så jag ska röra ihop två hälsolimpor till idag. Tänkte ta en promenad med vagn & vovvar då Leon ska sova men sedan blir det ganska lugnt. :)
Bästa: Att man nu kan gå och längta ett helt år till nästa jul!
I behov av förändring: Den dyra elen? Tur man kan elda i vedspisen! ;)
Leon : Man märker på honom att det har varit en underbar ledighet tillsammans med pappa! Nu hoppad jag att jag kan ta vid som fullgott substitut! ;) *ler* Drömmer mycket på nätterna och vaknar ofta och sätter sig upp, precis som jag skrev om tidigare. Det funkar bättre om Johan går in till honom för då somnar han om direkt, sista tiden har han blivit väldigt mammig nattetid om jag går in. Så då gör jag inte det. :)
Väder: Bara ett par minusgrader och fortfarande alldeles stjärnklart på den becksvarta natthimlen! Andlöst vackert!

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0