Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Utvilad & glad!
Gjort: Eldat ( I ♥ my Husqvarna 3028!), läst morgontidningen, gjort frukost till Johan medan han var ute och sopade av sin bil och fotat en recension jag ska göra.
Gör: Bloggar och dricker rumstemprerat vatten.
Planer: Ska försöka klippa till dragkorvarna under dagen mellan lek-varven. Efter att vi ätit middag ikväll kommer Caroline från Hippo Treatment hit för att ta sig an vovvarna. Bloggar mer om det framöver. :)
Bästa: Den roliga dag jag & Leon hade igår. Vi busade så vi blev blåa i ansiktet. Att man kan skratta så med sin egna son är obetalbart! :D
I behov av förändring: Mängden snö kan kanske få lite påökt?
Leon : Sover faktiskt ännu. Bra! Han behöver sova till fram emot 7-tiden för att han ska vara sitt piggaste jag. Han har endast vaknat en gång inatt så drömmarna iförrgårnatt var bara tillfälliga. Snart kommer han att moonwalka i köket på Lyckobacken och det ser jag framemot! Jag vet, alla säger att det blir så jobbigt då de lär sig gå, men vi har väntat så länge, både han & vi, så det tar vi. Jag lovar!
Väder: Mulet.

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon, vill bara peppa med att jag snarare tyckte tvärtom; det är inte alls jobbigt när barnen lär sig gå, det underlättar hela ens liv på alla tänkbara sätt!

Ha det gott

Elin

2010-01-19 @ 07:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0