I'm rubbin' & scrubbin'

Jag har nu haft chansen att ett par gånger testa Ikove-kroppspeelingen, body polishen, jag fick från ElinEKO Princess för någon vecka sedan och oj vilken positiv överraskning! Den påminner jättemycket om en bodyscrub jag köpte i en av de stora butikskedjorna för flera år sedan men som utgick ur deras sortiment och som säkert innehöll mindre bra saker, men som jag i alla fall gillade då. :)



Denna skrubbar milt men ändå effektivt bort det gamla & torra och huden blir galet len av kakaosmöret. Denna blev en riktig favorit här hemma och kommer definitivt att ingå i min samling med produkter för eko-hemma-spa!

Tack Elin, den här var toppen!!!

Malin ♣

 


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Åh så bra! Alltid kul med dina recensioner då de är så seriöst utförda. Man vet liksom att man kan lita på ditt omdöme!



Tack för en bra blogg!

2010-01-28 @ 07:03:58
Postat av: Familjen Harju på Ekoblogg

Mikkan: Men tack snälla! Vad kul att du känner så! :)

2010-01-28 @ 08:39:10
URL: http://ekoblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh den verkar bra! något jag borde testa :).

2010-01-28 @ 23:05:14
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0