Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Lite ledsen för en väns skull...jag tänker på dig!!!
Gjort: Morgon-myst efter en olidligt varm natt med en Leon som vaknade lite. Nu är vi dock utvilade.
Gör: Pratar med Johan om det f-bannade fårstängslet som ingen vill köpa. Nu kan vi inte gå ner mer i pris för då skänker vi i princip bort det...får väl spara't och hoppas på får i framtiden här på Lyckobacken.
Planer: Idag ska vi besöka Bellio-familjen (som vi saknat er!!!) och mys-kalasa för att sedan avsluta med middag hos kusiner, svägerska, svåger och svärföräldrar då de bor granngårds. Laddat för en toppendag med andra ord!
Bästa: Att en hel vecka återstår av semestern!
I behov av förändring: Värmen, den fruktansvärt olidliga värme! Försvinn! Nu räcker det! Jag flyter snart bort och trivs inte alls med det, speciellt då man inte kan bada.
Leon : Drömde inatt så vi var uppe med honom ca. ½ timme innan alla kunde somna om och sova gott. Förstår att även han sover oroligt av den kvalmighet som uppstår. Härligt dock att se hur stor han blivit, att man liksom kan resonera med honom även gällande drömmarna. Häftigt att ta del av!
Väder: Ännu en dag med sol...

Malin ♣


Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför kan ni inte bada? Ni som har badplatsen så nära...

2010-07-19 @ 10:58:59
URL: http://omlivetpalandet.blogspot.com
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Lisa: JAG kan inte bada, de andra badar dagarna i ända. Så fort jag badar får jag urinvägdsinfektion - oavsett var jag badar; badhus, badtunna, utomhus. :( Megatrist!

2010-07-21 @ 07:47:40
URL: http://www.lyckobacken.se
Postat av: Anonym

Tack... Tack för din omtänksamhet. kram! :)

2010-07-21 @ 20:48:46
Postat av: Ekonördarna på Lyckobacken - fd. Ekoblogg

Anonym: Det var så lite!

2010-07-23 @ 09:59:06
URL: http://www.lyckobacken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0