Dagens eko

Dagens eko;

Känsla: Pigg och utvilad men med huvudet fyllt av bryderier...
Gjort: Köpt en gammal skolbänk, se den vänstra på bilden nedan. Alltså den som bänk och stol sitter ihop på. :D Jippie! Gissa om jag tycker der var 250 välspenderade kronor? Blir perfekt i kommande lekrummet som vi iordningställer i höst. Bor man i en gammal byskola måste man ju ha en gammal skolbänk. :)
Gör: Fixar lite grejor på datorn och svarar på era mail!
Planer: Idag ska vi hälsa på en liten E, en gosse som såg världens ljus för två veckor sedan! Åh, så vi längtat! Han ska uppvaktas med ekopaket och mamman och pappan ska få lite saker från trädgården. Underbart detta!
Bästa: Att vi med ett miljösnällt medel ska bekömpa ogräset på parkeringen och mellan plattorna.
I behov av förändring: De där bryderierna...tack vare Tolle lyckas jag något sånär befinna mig medvetande i nuet men släpper jag det minsta på det så sköljer allt över mig...
Leon : Äter eko-mannagrynsgröt för fullt och tänker avsluta det hela med eko-aprikoser, torkade och osvavlade!
Väder: Sol, moln och regn i vissa av dem. Intressant väderdag detta.



Bilden är tagen av säljaren.

Malin ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback
RSS 2.0